någonstans långt inne vaknar någonting till liv.

Virvlar omkring. Marken skakar, jag undrar vad som händer. Vad jag ska göra. Jag vet inte, har ingen aning. Känner mig mest förvirrad fast kanske lite som en galning. Är det normalt eller vad är det som pågår, tittar mot ljuset och ställer en del frågor. Försöker att uttrycka allt det jag känner, misslyckas åter när orden dem sviker. Kompenserar med en dikt, som egentligen inte fungerar såsom en dikt ska. En dikt som rimmar lite och lite inte det minsta. Vill sätta ord, vill komma bort, vill veta. Men det funkar inte så. Men tiden utvisar allt.
 
Ursäktar för ett flummigt och helt oförståeligt inlägg. Jag vet inte själv och att sätta ord på de saker som just nu cirkulerar är helt enkelt därför inte möjligt. Så därför får ni nöja er med samma förvirring som jag själv känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0