126 dagar

tills livet är sådär underbart igen.
Just nu är jag dock mest stressad. Idrotten är nästan färdig och måste lämnas in idag, jag måste skriva klart en historiauppgift. Som jag inte börjat på. Jag måste göra en hel lektions tyska och sedan två veckors läxor på det. Och sist men inte minst måste jag verkligen plugga matte. Så. Alltså. Dagen blir underbar, eller inte. Förhoppningsvis får jag undan allt utom matten, för det är ungefär vad jag måste. Även om klockan kommer hinna bli tolv innan dess.

Och spanjorerna då? Ska jag vara ärlig är det jätte skönt att de har åkt. Kan bara slänga mig i min egen säng, dö lite. Inte bry mig om någon eller att jag ska iväg. Jag får vara jag, helt för mig själv. Självklart kommer jag sakna en del av dem, men vi ses ju igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0