Skrev ett långt inlägg..

Om nutida och framtida och dåtida Amanda. Men det raderades liksom och så orkar jag inte riktigt skriva om dåtida och nutida och framtida Amanda så därför jag gör jag inte det utan talar istället om att nutida (men lite dåtia och förhoppningsvis mest framtida) Amanda har hittat tillbaka till fotograferandet, har målat en husvägg och ska träffa efterlängtade människor imorgon. Och med det säger dåtida Amanda (som just skrev det där) och nutida Amanda (som helt plöstligt blev dåtida Amanda medan jag skriver detta) och framtida Amanda (som ständigt är aningens före nutida Amanda och ganska mycket före dåtida) hejdå och puss och kram och godnatt och vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0