Det finns en sak..

Som jag har bestämt mig för. Jag skall skaffa mig en katt. Ja. Inte nu då förstås utan när jag flyttar för att påbörja min utbildning. Så trots att jag i dagsläget faktiskt inte vet vart någonstans i Sverige jag flyttar så vet jag att jag kommer att köpa mig en katt, och inte vilken katt som helst. Utan en ragdoll. Och det här låter nog helt absurt men jag saknar att ha katt så otroligt mycket att det nästan värker lite i bröstet och om det inte hade varit för min osäkerhet inom de nästkommande två åren hade jag redan skaffat mig en katt. En liten lurvig sak som alltid finns där. Och varför en ragdoll då? Jo. För att något sötare har jag knappast stött på. Sedan är de även utmärkta innekatter med lugnt lynne och en behaglig attityd. Och för att charmera er lite så bjuder jag självklart på en bild.
för bildkälla kan ni ju kika in här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0