COLDPLAY

Precis, just nu, befinner jag mig någonstans på en fullsatt arena i Stockholm. Jag vrålar och skriker. Och hoppar. Och sjunger. Och flåsar. (För man blir liksom lite andfådd av att hoppa och skrika och sjunga samtidigt) Och allt detta gör jag i ett enda glädjerus av eufori. Och för att ge er en liten bild av hur jag kan se ut kan jag ju visa hur jag såg ut på förra konserten. Då Aftonbladet livesände och jag stod och vrålade nästan längst fram för full hals.
 
För att se mig rekommenderar jag att ni tittar på följande sekundsnuttar: 4.02 (fast ta lite innan, jag är den galna med glasögon på huvudet)  4.40 (här ser det lite grand ut som att jag prisar dem. och det gör jag ju också, med utsträckta armar. Fantastiskt) 
 
Vill ni höra på konserten live och helt enkelt känna hur j'vla underbart det ÄR! Ja då ska ni läsa den här länken och trycka er vidare. Jag vet ju när jag skriver detta inte riktigt hur ni kommer dit men gå in där. Lyssna. Det är bättre än ni anar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0