Åh så mycket bra det sker ibland.

Imorgon försvinner jag iväg till vår kära huvudstad. Stockholm. (Fast det hoppas jag liksom att ni vet, för ni vet. Annars behöver ni läsa på er geografi.. fast kanske främst allmänbildningen) Där, och här kommer det bästa. Ska jag se Coldplay. Coldplay. Coldplay. Coldplay. HELT underbart är vad det är. Fantastiskt. Maravilloso. Sublisimo. Så det ska bli fantastiskt. Som sagt. Ni förstod nog.
 
Därför, mina kära och fantastiska bloggläsare, kommer nog uppdateringen bli mindre. Ja och kanske inte låg då för jag menar, jag har ju ändock en smart telefon och den kan jag blogga ifrån, men. Den är jobbig att blogga ifrån och därför blir det nog, om det blir något, mest hej hopp jag lever. Typ.
 
Och mer då? Jo, mer så pluggar jag mer än aldrig förr. Och vi har precis börjat. Precis. Börjat. Det känns lovande. En projektplan är färdigskriven och spanska lektioner på distans är fixade. Fint. Så i mitt slutbetyg kommer det att finnas trevliga 2850 poäng. Ah. Extraplugg. Ljuvligt. Nej men, det känns bra. Och så äter man godgodgod pastasallad med bästaste vännen och den gör ni så lätt så lätt och kokar pasta i lagom mängd, köper in en påse ruccola och en påse spenat och sedan blandar ni det där med 3-4 msk pesto och fetaost och soltorkade tomater. Det var gott. Och sedan tittar jag på studenter. Lyssnar på studenter. Och drömmer om studenter, eller ja. Om studentlivet då. Åh. Jag längtar. 
 
Men nu tänkte jag nog avsluta det här blogginlägget med att säga att jag tänker prova på att förinställa ett blogginlägg till er. Vi får se om det funkar. Det blir nog bra. Puss och kram och godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0