Source Code

Konstig film. Jag såg den igår, och den verkade suverän osv osv. Tills jag inser (okej, varning för spoiler nu) att han ligger död i en monter. Men vad .. hallå? Han kan inte ligga död i en monter! Men det kunde han uppenbarligen. Vad har jag på planeringen idag? Ja. Jag tänkte börja med att sega mig genom att se.. en film. Fortsätta med att städa lägenheten som ser ut som jag vet inte vad, bestämma vad vi ska ha till middag. Ut och handla middag, trycka in lite läxor någonstans och sedan laga middag. Slutligen blir det väl en promenad med vår lilla hund. Fullt upp alltså, så det är lika bra att jag sätter igång.

Kommentarer
Postat av: emma

han e ju inte död :)

2011-09-17 @ 15:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0