såhär på en tisdag morgon.

Det där skulle kunna vara en singer/songwriter text.
Efter att 115 engelskaglosor pluggats in, fem sidor historia om antiken lästs (som om inte hela höstterminen i ettan vore nog) och floran färdigställts så är jag fit for fight idag. 08.15-16.45. Härlig tisdag. Men så är det, och vad gör man inte för att bli läkare i framtiden. Dessutom ska jag komma ihåg att skriva mina tankar om hemmafruar här på bloggen också. Så, (nu blev det faktiskt en omedveten cliffhanger här!) ni får väl komma ihåg att titta in för att se det. Eller något. Förövrigt så ska jag till Göteborg på lördag, det ska bli mysigt. Puss och annat sådant där som är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0