en islänning!

Idag har jag haft sådant där riktigt übermysigt besök av Sara och Emmi. Och vad har upptagit våra tankar? Jo, en islänning. För det kommer nämligen en sådan till Emmi (Och till alla andra NV3:or då..) idag. Eller rättare sagt, de har nog kommit för de skulle komma vid nio. Jag undrar hurdana de är, troligtvis helt normala. Dessutom har jag idag endast ätit två mål. Frukost och världens jättelunch på Zorbas, vitlöksbröden sitter fortfarande i halsen och vi ska inte ens prata om illamåendet jag kände efteråt. Dumt. Jag är mätt, och vi var där vid fyra. Nu är klockan halv tio. Det är fem och en halv timme. Och jag är proppmätt. Annars börjar floran bli färdig. Nu ska jag bara skriva ut informationen imorgon på skolan, klistra och trixa lite och sedan; done! Känns stabilt. Nu; film? kanske. Jag har kommit in i en filmperiod!
...
fina fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0