när man bloggar om vad man gjort och ska göra.

Vox.
Bästa stunden på veckan, utan att överdriva. Älskar min kör, så är det.
Annars har jag idag försökt jobba både matte, fysik och kemi. Det ena mindre ambitiöst än det andra. Jag. Vill. Inte. Gå. I. Skolan. Men vem vill nu det? Jag längtar efter studenten.
Men jag hade egentligen bara tänkt titta in och säga hej och så, visa att jag lever och att det faktiskt är helt okej med mig. Förutom att jag kände mig uttittad, utlämnad, missanpassad och helt fel på Kagg idag, hemska skola. Jag gillar den faktiskt inte, även om många kaggnister är jättefina (och det vet ni att jag tycker, jag tycker himlans mycket om många av er).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0