sovmorgon, typ.

Idag hade jag typ sovmorgon, eftersom jag inte hade någon retorik. Men pappa skulle iväg till kalmar och vara inne till senast halv elva så det blev ändå att traska upp vid halv nio. Jaja, that's life. Igår fick jag förresten en väldigt fin födelsedagspresent.. Låter ju sådär lagom kul.. men jag fick en resväska. och den är verkligen SUPER fin. Den är prickig. Och jag älskar den. Och jag kommer få grymt stor användning för den det kommande året eftersom att det väntas ca fem resor (haha) till..:
1) London (24/7-29/7 11)
2) Litauen (Troligtvis.. Det blir det antagligen i slutet av september)
3) Spanien (Om jag får spanskastipendiet vilket jag verkligen HOPPAS.)
4) London (Igen, vid kristihimmelsfärd med kören)
5) U S A (I Juni 2012..)
_
Och vet ni vad jag mer lyckades med igår? Jo, en FÅGEL attackerade mig med skit. Det var.. mysigt. Oh yeah.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du sökt spanska stipendiet? Jag har inte hört något om det :((

2011-06-14 @ 14:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0