Sådär!

Nu så, nu är nya designen uppe. Finns lite små grejer kvar att fixa med underkategorierna men det här får duga så länge. är det något som ser konstigt ut kan ni väl säga till? Annars undrar jag självklart om ni föredrar denna framför de andra jag har haft? Det känns som att jag börjar förstå mig på kodningen mer men jag vet inte.. Det krävs en hel del pillande! Vill ni ha någon design får ni jättegärna säga till, det är gryt kul att göra. Det enda är ju då att jag ska ha tid med, men lördagar brukar jag kunna fixa det på!
-
Här är den första jag hade;
-
asdasd
-
Den andra:
-
ggg
-
Den tredje:
-
lll
-
Och nu har jag alltså denna! (Alla bilder går förresten att få i större format om ni trycker upp dem) Vilken föredrar ni? Jag tyckte om den andra jag hade, men gillar nog nästan helheten i den här mer.. Men jag vet inte. Som sagt, kommentarer tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0