information till jordens befolkning.

Fyndig rubrik det där. Vill bara informera om att jag kommer vara absolut icke nåbar de närmsta två veckorna mellan Måndag-Fredag. Orsak: Urban är död. (Urban= min HP-dator som jag har i lägenheten.) Så Urban är på ett besök hos teknikdoktorn och fraktas just nu omkring i någon lastbil från Elgiganten (som var hans förra hem innan han kom hem till mig) i Kalmar. Det är sorgligt, men eftersom vi har sjukförsäkring på honom kommer det inte gå på ett öre. Fina dator, men som sagt. Jag har ingen dator vilket innebär ingen kontakt med omvärlden. Så, ni får hålla till godo med den här bloggen ett tag. Fast, några fler blogginlägg blir det ju. För mot Kalmar beger jag mig ju itne igen förrän imorgon eftermiddag eller på Måndag morgon. Det återstår att se.
__
Annars har jag gjort världens största fynd idag. Det är ju så att vår enda rena skivbutik i kalmar ska stänga ner (tyvärr). Därför rear de ut allting, så det är superbilligt. Butiken ska nog få sig något besök till på måndag eller så, för filmer och lite mer musik. Detta fick jag iaf tag i;
Oskar Linnros - Vilja Bli
Daniel Adams-Ray - Svart, vitt och allt däremellan
Håkan Hellström - Samlade singlar från 2000-2010
Musikallåtar - 3 stycken CD-skivor fullproppade med det absolut bästa!
World Trade Center - Filmen, den där jättebra med Nicholas Cage.
Och vet ni vad allt detta gick på?! Jo, 257 ynka kronor. I vanliga fall hade man fått typ Musikallåtarna för det priset. Så jag är nöjd, riktigt nöjd. Nu blir det massa ny musik på Ipoden!
__
Tyvärr blev detta ett väldigt långt inlägg... Jag hoppas att ni överlever. Nu ska jag göra min sista Foto A uppgift. Jag fotograferade nämligen Kalmar idag. Resultat utlovas!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Sv: Tack så mycket! Jaha, jaa jag älskar den med verkligen hur söt som helst!

2011-02-26 @ 15:04:30
URL: http://daniellajatko.blogg.se/
Postat av: zteffy

hej sötnos !;* Ska du se melodifestivalen ikväll? :)

2011-02-26 @ 15:06:51
URL: http://www.zteffy.blogg.se.
Postat av: EMMA

Hehe Skivlagret har ju haft sin svacka ett par år nu, med utförsäljning, konkurs och massor av skyltar till och från som sagt "allt ska säljas, konkurs vi ska stänga" typ. Så peppar peppar ta i trä, hoppas de inte stänger för gott denna gången ;)

2011-02-26 @ 15:36:48
URL: http://emmasenkla.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Rolig rubrik :)

2011-02-26 @ 15:41:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0