..

Imorgon drar jag iväg till världens bästa Sofia, det ska bli sådär fantastiskt super jätteunderbart. Kan inte låta bli att längta, en hel del. Det ska hursomhelst bli väldigt trevligt, och eftersom jag faktiskt inte riktigt vet hur det blir med bloggandet så får ni väl uthärda den spända förväntan på att se om jag uppdaterat något mer under tiden jag är borta. Ni ska inte hoppas på för mycket, åtminstone inte de där långa inläggen om fred och andra världskonflikter. (Herregud vad motsägande, men strunt samma) Istället får ni leva med en twitetrblogg, men det vet jag att ni fixar eftersom ni är de absolut bästa vänner man kan ha i det här som vi kallar för world wide web. Kramar och annat sådant där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0