gissa vad jag gör?

Tro det eller ej men jag... pluggar. helt otroligt. Borde fundera på mitt yrkesval igen. Men det lär väl bli roligare när jag gått ut om tre år och får hålla på med det  jag vill. Och ja visst, evolutionen ÄR intressant.. Kanske bara inte på en lördagsmorgon klockan 12.23. Men iaf, jag kämpar på. Förhoppningsvis blir jag klar om en timme eller så (de här frågorna var en hel del lättare än de förra) och då har jag faktiskt nästan hela lördagen att göra vad jag vill på. När jag gjort tyskaläxan då, för det är lika bra att göra den på en gång. Annars drömmer jag om en kväll i en soffa, med en varm famn och lite kärlek och film. Oh yes, sure. Där sprack den drömmen, för alla är vi inte lyckligt lottade.. (Hmpph, sofia ^^<33)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0