idag blir det d e m o n s t r a t i o n med stora bokstäver.

Ja idag ska vi på CIS demonstrera, uppenbarligen. Men det blir fint, vi slipper matten! Men vi behöver ändå genomlida en hel eftermiddag med NkA/BiA och KemiA. Suck, orkar inte. Just nu vill jag bara ha höstlov, och slippa morgondagen. Morgondagen är icke kul någonstans. Reminding to myself: Study Japanese and don't forget to take your englishbook with you! För det gjorde jag nämligen förra veckan. Och då fick jag sitta med grammatik. I 3 timmar. Därför tänker jag bara inte glömma boken imorgon!

Funderar även på att byta tröja.. Har på mig min klasströja från 9:an igen. Det går inte att komma ifrån att den är überskön. Men känns lite sådär smålarvigt att ha den på mig nu på gymnasiet.

Förövrigt, vi ska ttydligen sälja vårt hus?! Blev grymt chockad. Mamma och pappa ska åka och titta på torp i helgen. Ja, vi ska tydligen bo i lägenhet allihopa nu, och ha ett torp. Det här blir ju fint. Kommer sakna huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0