En stund sedan.

Hej alla.
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev, igen. Det går i perioder det där. Men bloggen fungerar alldeles utmärkt som ventilationssystem. 
 
sist jag skrev var i mitten av juli, eller en och en halv månad sedan. Det har hänt mycket sedan dess. Jag har jobbat en massa, och oroat mig för att inte få jobba. Och utöver detta har det nog inte hänt så mycket. Det känns som att jag fortfarande har sommarlov och att skolan är någonting som för ovanlighetens skull har pausat lite längre. Det känns märkligt och overkligt på samma gång och alla flyttar bort från Kalmar.
 
Jag vill helst att allting skall ske nu och inte senare. Jag vill att det ska vara den 24 oktober så att jag kan få åka iväg på min resa, men jag vill samtidigt att det ska vara vår så att jag kan få börja studera. 
 
Och med tanke på studerandet så vet jag inte ens vad jag ska söka just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0