Sommarplaner.

Eftersom jag skrev om framtidsplanerna igår så får det bli sommarplaner idag. Just nu vet jag inte riktigt vad som kommer att ske. I veckan som kommer får jag reda på om jag kommer att få ett jobb som skulle vara oerhört intressant - och lärorikt - med tanke på vad jag vill syssla med i framtiden. Vet dock inte om det kommer att bli av men om det blir av kommer jag att tacka ja eftersom det troligtvis kommer att ge mig oerhört mycket. Långt bort från alla kommer jag att hamna, tillbaka på min sommarö. 
 
Och om jag inte hamnar där? Ja, då blir det någonting annat. Vad vet jag inte just nu men jobb måste det bli. Några ideér? Annars tänker jag mig att jag kommer att tvinga upp er alla till mig - och så kommer jag in till er ibland. Och så badar vi, grillar, tittar på solnedgångar och sitter under filtar. Jag ser fram emot detta - och framförallt ser jag fram emot en fartfylld sommar fylld av skratt, glädje, jobb, värme och solstrålar. Det är en sak av alla de som får mig att kämpa på i denna hemska vinterkyla och blicka framåt - mot bättre tider. 

Kommentarer
Postat av: Em

Dina sommarplaner låter verkligen härliga! Hoppas bara inte att du hamnar föör långt bort med jobb..! <3

2013-01-27 @ 22:05:38
URL: http://empann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0