Fullt upp.

Dagarna försvinner i ett täcke av snö och aktiviteter. Kan inte riktigt fatta att det redan är fredag och undrar vad jag egentligen gjort men kan nog samanfatta det såsom: sova, äta, se beautiful creatures (som för övrigt var helt okej även om jag inte kan hylla den sådär jättemycket), packa ner hela lägenheten, åka hem till Öland och spela singstar, äta pizza och titta på fem twilightfilmer med majoritet pojkar, åka hem och gå ut på kvällen, skratta och få svårt att komma ihåg vad som hände, packa mera, sova, äta, se på film och så slutligen idag: Upp tidigt för att flytta en hel lägenhet med möbler. Tack vare underbara vänner så klarar man det mesta, tänk vad bra jag kan ha det. Nu ligger jag så i en säng som är fylld med mer möbler än vad som är lämpligt och funderar på hur det här skall fungera. Men det kommer att bli bra. Så det största som har hänt den här veckan är just det: Jag har flyttat. Och så har jag blivit med bil. Världens sötaste lilla Ford Fiesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0