Så, okej. Jag bekänner.

Ja alltså, för att kunna skriva det jag tänker på så måste jag motvilligt (eller ja, egentligen kanske inte så jätte motvilligt) erkänna två saker om mig själv. Jag tittar på X-factor (när jag har tid) och jag är inne i en nästan skrämmande period av Katniss Everdeen and the Hunger Games (såpass illa att jag när jag gick omkring ute i skogen igår tittade upp och önskade att jag också kunde klättra i träd, och så låtsades jag och undrade över hur det skulle kännas att gå där och veta att 23 andra var på jakt efter mitt blod. Jag vet, det låter både lite.. perverst och annorlunda. Men ibland så styr man bara inte tankarna. Så är det.) Någonstans i all denna kombination så finns det en, eller kanske två, personer som fastnat i min hjärna. För det första. Skådespelaren som spelar Rue i Hunger Games. Otroligt söt liten flicka. Två. Awa i X-factor. Är det bara jag som ser samma person?! För att bevisa att jag inte är helt galen förser jag er med två bilder.
 
 
Eh. alltså. JAG tycker att de är extremt lika varandra. Var övertygad om att den enda var den andre och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0