ett liv som student.

Eller ja. Jag studerar, pluggar, säkrar min framtid. Kalla det vad ni vill men jag begravar helt enkelt näsan i böcker. Samtidigt som det är oerhört kul ibland, att driva projektarbete till exempel. Det är roligt och speciellt när det går bra. Och just nu går det bra, det går framåt och uppåt och det utvecklas och det är bara så.. härligt. Annars är allting.. upp och nedvänt. I mitt eget liv mår jag nog ganska bra bortsett från denna ständiga trötthet som jag inte verkar lyckas fly från. Ja alltså. Ointressant inlägg, bry er inte. Jag vet inte själv vad jag publicerar längre. Egentligen borde jag få publiceringsförbud för all ointressant text jag publicerar. Fruktansvärt onödigt, bara en massa strunt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0