Allt jag skulle vilja göra.

Vill visa dig min värld. Hur jag lever, vad jag gör. Vill visa allt jag har att ge till dig. Till omgivningen. Till alla. Vill visa hur mycket jag bryr mig, vad jag älskar, vad jag gör en vanlig lördag. Vill sitta uppkurad och titta ut på omgivningen med en kopp te. Vill ha dig där. Då. Vill visa dig mitt sommarparadis. Hur jag växte upp. Var jag sprang. Cyklade. Skrattade. Vill visa dig solnedgångar och stränder. Vill visa dig allt som är mitt, som är jag. Vill visa dig min dåtid, min framtid och mitt nu. Vill ta dig med på en färd genom mig, mitt liv, mitt allt. Vill färdas i din värld. I din omgivning, i din famn. Vill veta mer. Lyssna. Höra. Berätta. Prata. Se hur ord formas och lämnar dina läppar innan de når mina öron. Vill visa allt. Vill veta allt. Vill ha mer. Vill se världen.

Kommentarer
Postat av: Em

Vilket sjukt fint inlägg du! <3

2013-01-10 @ 23:00:46
URL: http://empann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0