ursäktar...

... för mitt förra inläggs inte allt för vackra stavning, att skriva fort på mobilen min är ännu inte min starka sida. Men det kanske kommer. Tills dess dränker jag sorgerna i koppar av te, jobbar med skolarbeten som aldrig tar slut och ägnar mig åt att fundera på böcker. Gärna böcker med mycket romantik, för sådant gillar jag. Ni vet. När man inte kan få det själv. Men livet är fint ändå, så länge jag har mina fantastiskt alldeles jätte vackra vänner omkring mig. Himla fin värld ni skapar åt mig bara genom att finnas, det är inte så konstigt att jag är så avundsjuk på er alla. För er intelligens, skönhet, rolighet och hur ni får mig att må. Jag är allt bra lyckligt lottad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0