Vad tycker ni?

En helt ny (nästan, en del kvarstår från förra designen) design. Till min blogg. Lite färgskaleändring, lite bildändring och jag är faktiskt nöjd. Men, vad tycker ni? Kritik är ALLTID välkommet, i alla former. Det är så man förbättrats. Men jag tycker att bloggen blev lite somrigare såhär när vi är mitt i juni, det kan behövas. Och om ni inte ser rekommenderar jag er att uppdatera sidan. Antingen via uppdatera webbläsare (sitter precis till vänster om adressraden i Google Chrome, trot den sitter till höger i Internet Explorer) eller genom att trycka ner F5 på din dator. Just nu sitter jag för övrigt och lyssnar på fyverkier. Någon har roligt. Och sedan så har vi inte gjort alls mycket idag. Faith och jag var uppe sent igår natt (Klockan 04:00) och jag vaknade inte förrän tolv. Då blev det frukost, dusch och annat fint. Och sedan åkte vi och handlade innan vi (Jag, Faith och Chuck) åkte och såg Snow White and the Huntsman. Har ni inget bättre för er så se den, den var faktiskt bra och jag måste ge den annars så väldigt mediokra skådespelerskan Kirsten Stewart en eloge. Hon gjorde en bra jobb i princip hela tiden (inte vid de romantiska scenerna dock, hon kan tydligen inte hantera dessa.) även om Charlize Theron gjorde den bästa skådespelar insatsen. Nu: Badrum och sängen. Eller snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0