En dag med klädprovande, pretzelätande och quiznos.

Dagen bara försvann. Veckan bara försvann. Jag har varit här i mer än två veckor och det känns som att jag kom igår. Jag vill inte åka hem, jag vill verkligen inte. Jag vill stanna här och bara vara, känna att jag får vara med de människor som jag tycker absolut mest om. Jag vill inte åka iväg, mitt liv här är lika mycket mitt liv som det liv jag har hemma och för varje gång jag kommer blir det allt svårare att lämna och åka tillbaka, även om jag älskar er alla där hemma. Idag var vi på ett läkarbesök för Faith och sedan åt vi mackor på Quiznos innan vi åkte iväg till Alderwood och shoppade där. Jag tror aldrig att jag har haft med mig så mycket kläder in i en provhytt. Men lite nytt blev det, dock befinner de sig i tvättmaskinen just nu så kort blir det senare. Sedan åt vi pretzels till middag vilket är, för er som inte vet, kringlor med olika smaker. Väldigt gott och väldigt fett. Men, man har bara sommarlov en gång per år. Och det här är USA. Jag saknar er alla där hemma men hem vill jag inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0