om ni tänker er ett regnväder kombinerat med fjorton timmars sömn.

Alltså, det här med rubriker. De är inte min starka sida och därför ber jag er hemskt, hemskt mycket om ursäkt. Ni får leva med det min trötta och lite lätt understimulerade hjärna kan frambringa. För understimulerad blir den ju en sådan här dag då mitt på sommarlovet då jag bara bakar kanelbullar och ser på film, i princip. Inte för att jag klagar på understimulerandet. Det är faktiskt ganska trevligt, åtminstone om man jämför med hur den kommer att må vid den här tiden tre månader framåt i tiden. 
 
Så, som ni kanske nu redan har förstått, så har jag alltså föregående natt sovit fjorton timmar. Nu har kanske (förhoppningsvis) den där tidsskilnaden äntligen börjat ge med sig. Jag kan väl önska detta åtminstone. Sedan bakade jag kanelbullar, och fråga mig inte varför. Mestadels kanske för att Faith skulle få se hur vi bakar kanelbullar på hederligt svenskt vis. Kanske lite för att jag ville ha kanelbullar, men allra mest för att mamma föreslog det och jag var uttråkad. Därför knådade jag en deg och kavlade sedan ut denna till bullar. Vi har nu en hel drös av dessa i frysen. Något mer har nog min dag egentligen inte bestått av, min understimulerade hjärna förmådde inte att producera mer än så. Men jag klagar som sagt inte utan tackar för mig och hoppas på en produktivare dag imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0