En blogglust som försvann

Min lust att blogga försvann i ungefär samma takt som lusten att åka hem när jag väl satt på flygplanet. Så, som ni förstår, så är den ganska obefintlig. Men för er skull så tänkte jag ändå dyka in här och skriva ett litet litet inlägg om vad vi har haft för oss sedan i Lördags eftermiddag då vi kom hem.
 
Efter att suttit på flyg, flygplatser och tåg dök vi alltså upp i Karlshamn för att där bli hämtade av min kära mor och far som tog oss hem. Sedan sov vi, ganska mycket och gjorde mest ingenting nästkommande dag. Och efter det blev det Kalmar och middag på Lammet och Grisen och det var mysigt även om det nästan blev en återförening av gamla klassen. Sedan åkte vi hem nästa dag efter att ha spenderat natten och morgonen hos Simon och efter det handlade vi och åt mat innan jag stupade i säng klockan 21:30 av trötthet igår. 
 
Och kanske är inte det där så mycket en uppdatering för er om jag skall vara ärlig, utan mera en dagbok för mig. För att jag ska veta vad jag hållt på mig, framförallt nu när Faith är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0