tröstäter lite och förbannar alla djävlar.

Lite så. För idag gick hela meningen med att jag valde CIS upp i rök. poff sade det. Kanske inte riktigt allt, men en stor del. Och jag hatar det eftersom vissa av de som fått det istället inte ens förtjänar det. Däremot finns det en del som förtjänar det väldeles alldeles jättemycket. Men att Mikaela inte kom på är faktiskt snudd på omöjligt. Jag funderar skarpt på att skita i skolan ett år, om den inte tycker om mig ska inte jag tycka om den heller.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mandis, vad nu? Sms? <3

2011-10-19 @ 16:05:13
Postat av: Anna

Åh, är det USA-grejen? Eller vad? Puss!

2011-10-20 @ 13:10:49
URL: http://kreativitet.webblogg.se/
Postat av: Anna

Din motivation borde räcka till allihopa. Men du kommer få fler chanser, inte precis som denna, men minst lika bra. Puss!

2011-10-20 @ 20:12:29
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0