ett inlägg om tider som varit och som skall komma.

nej nu fan. Nu ska jag tillbaka till den jag var. Haha, och jag ska bli läkare. Och hur blir man läkare? Jo genom att få mvg i alla ämnen? Och hur får man mvg i alla ämnen? Ja dels plugga då.. Men det tycker jag faktiskt att jag gör hyfsat mycket. (Okej kanske inte, men ändå. Det funkar, hankar sig framåt) och dels så fixar man idrotten. Hur fixar man idrotten? Jo man skaffar sig kondition. Så alltså, nya motivationstipset till mig själv. (Som om det kommer att hålla ändå, suck) För att bli läkare måste jag få bättre kondition. Ja okej och när vi avklarat det kan vi behandla ämnet Högskoleprovet.

Det gick. Sådär. Som naturvetare var jag besviken, som samhällsvetare mindre besviken och rent allmänt? Ja då gick det väl helt okej. Test 1: Inte den blekaste, tydligen testtest innebärandes att det inte räknas. Test 2: 20/40 (Mattedel..) Test 3: 26/40 (Engelska&Svenska..) Test 4: Pinsamt. 17/40. Och detta var en mattedel! Test 5: 29/40 (Svenska och Engelska) Slutresultat? 92/160. Klart godkänt för att vara första provet, eller hur? Nu återstår bara att se vad slutresultatet blir. Håller tummarna för över 1,0.

Annars så tycker jag att det är mer än bra att det är höstlov imorgon. Sådant gillar vi. Godnatt och annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0