vet ni vad jag känner för?

att krypa er någonstans långt under jorden och helst glömma allt. Hmm, måste sluta vara så himla bipolär. Fixar inte de här humörssvängningarna.. Men problemet med mig är väl att när jag blir ledsen av något (i det här fallet att jag verkligen, verkligen inte vill flytta) så börjar jag gärna tycka synd om mig själv, och sedan sitter jag där. Och tycker syndom mig själv, för allt annat som jag tycker är skit. Och så försöker jag rycka upp mig.. Och det gör jag, det gör jag alltid. Men det är rätt skönt att kunna ösa över allting på någon annan, och i de flesta fall så blir det bloggen. Därför låter jag nog ofta.. väldigt mycket mer .. Ja, negativ och ledsen på bloggen än vad jag egentligen är. För egentligen är jag en ganska glad person, men med mycket ja, otacksamhet. För otacksam, det är jag. Det finns så många som har det så mycket värre.. Och varför har jag då rätt att gnälla över att jag måste flytta från Öland? Eller mitt utseende? Eller det faktumet att jag inte har någon pojkvän? Precis, jag har inte den rätten. Så ciao då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0