småkikade lite..

Har just tittat igenom lite bilder på facebook från när spanjorerna besökte vår skola i januari.. Och blev så grymt sugen på att också få göra ett utbyte! Hoppas, hoppas, hoppas (!!) att jag får chansen att göra det, även om min spanska typ suger och jag bara kan säga saker som "Hola chicha bonita" (En fras jag har en förmåga att upprepa ganska mycket, och för er icke spansktalande människor så betyder det i princip Hej vackra flicka.) eller "Qué tal?" så vill jag så gärna få göra det här utbytet. För jag tror verkligen att det kan förbättra min spanska väldigt mycket. Speciellt eftersom man i princip tvingas att prata spanska och engelska hela tiden eftersom vår spanska suger och deras engelska nästan är ännu värre (om nu det är möjligt). Så, när vi ändå pratar om Spanien kan jag ju nämna att jag måste sätta MVG på veckans nästkommande spanskaprov, det blri nog great. Men ska faktiskt vila idag, inget plugg på lördagar! Abrazos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0