dagens påhitt.

Idag har jag;
- sumpat ett kemiprov
- umgåtts väldigt mycket med louise i skolan
- haft badminton och faktiskt varit helt okej på det
- umgåtts med jonathan efter skolan
- vi lånade om böcker och så tvingade jag iväg honom till bikbok
- på bikbok köpte jag tre koftor, de kanske ska visas upp i bloggen..
- sedan dumpade jag jonathan på stationen och hämtade upp ett födelsedagsbarn vid namn Maria
- vi fikade födelsedagsfika på ben&jerrys. Mumms!
- sedan shopade vi lite och jag köpte två baslinnen...
- sedan spenderade vi tid hemma hos mig. mysigt!
- sedan lagade jag pajdeg och paj och fina kompisen åkte hem.
Summa sumarum; En rätt så bra dag.

Kommentarer
Postat av: Muttiz

Så himla mycket du hunnit med på en dag!! :o

2011-03-30 @ 18:59:44
URL: http://muttiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0