taggaaad!

Åh, allt jag känner för just nu är att bara klä upp mig, sminka mig, ta på ett par svinhöga klackar (så att jag blir en amazon på 1.85) och gå ut och dansa samtidigt som jag skriker mig hes i alla sånger och dricker fina cosmopolitans och tom collins. Nej, jag längtar inte alls tills det att jag är 18 och anses vara gammal nog för att få festa, inte alls. Men trots att ingen ser mig som en som festar så älskar jag det. Så, tagga sista sommaren som 17. För sedan, nästa sommar. Då är det ös och lite till som gäller.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Perfekt! Jag flyttar ner nästa sommar och då festar vi! Vi har en deal, right? ;D

2011-06-20 @ 17:20:30
Postat av: emma

Kan inte något annat än att hålla med! Gu va det ska festas när man fyllt 18! wiiie!

2011-06-21 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0