min svenska är ju pinsam.

Låt mig citera förra inlägget. *Harkel* "Min pappa åkte och hämtade honom imorgon". Finn fem fel. Jag pratar alltså i imperfekt hela vägen fram till, och ja där kommer det, imorgon. Imorgon är futurum, så jag ber hemskt mycket om ursäkt för min svenska och ber att få ändra ordet till imorse.
_
Idag ska jag på personalmöte klockan 14.00 exakt. Tack och lov blir Simon min räddare i nöden och kör ner mig så att jag slipper gå. (Det är LÅNGT att gå från mig till Sandvik och när cykeln är i Kalmar och mamma&pappa på väg till Göteborg så hittar man alla färdmedel man kan, Simon) Tills jag blogagr nästa gång får ni sköta om er. Jag är trött, och så ska jag njuta av att få vara själv idag. Men sedan sätter alvaret igång (haha nejdå) med jobb och annat på tisdag.
_
Och just det ja! En sak till; Skicka ett sms alla som vill träffas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0