fina ni!

Kan inte fatta att ni fortfarande tittar in när aktivitetsnivån på den här bloggen ligger på noll. Sol, bad vänner och annat underbart tar upp allt för mycket tid, och dessutom försöker jag njuta av huset det sista. Men idag har jag tid att skriva lite.. för idag är jag sjuk, fick åka hem från jobbet. Åh, skit. Men eftersom fina Jennifer hoppade in för mig idag så tänkte jag höra om hon vill att jag ska ta hennes söndagspass nästa vecka, det är det minsta jag kan göra. Ikväll blir det, om jag orkar, att sjunga på Hamnkrogen i Sandvik. Hur det kommer sig är en komplicerad men ganska kort historia och det ska hur som helst blir trevligt (om det nu blir av, vilket jag hoppas) Jo, just det. Jag har inga lediga dagar nästa vecka, så ursäkta alla som jag ska träffa ..

Kommentarer
Postat av: Anna

Smsa när du har tid att ses, finis!

2011-07-10 @ 21:00:00
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0