Veckans bild: Förbi och igenom

Först tänkte jag dra en liten introduktion till vad detta faktiskt är; Eftersom jag vill ha något återkommande att hela tiden blogga om så tänkte jag även dela med mig av olika saker. I detta fallet rör det sig om ett fotografi som jag någon gång sedan jag fick min systemkamera fotograferat. Tanken är att förklara vad bilden är, ge tips och ideér till er om vad man kan fota och hur man kan tänka utanför ramen. Det är även ett sätt att på sätt och vi följa min foto utveckling.
Jag tänkte börja det hela med ett fotografi som togs den 26/9 2009. Det var på höst och hunddagarna på Stall Ninni Svensson under skördefesten på Öland.
Veckans foto.
Information annars då, som ni säkert ser är detta taget under en dressyr-uppvisning. Tanken var på sätt och vis fånga ett annat perspektiv än det traditionella. Bilden fotograferades i svartvitt från början och jag använde mitt telezoom objektiv till detta fotografi; Sigma 70-300 mm. f. 2,8.
Har ni tankar eller frågor kring detta fotografi är det bara att lämna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Wow, älskar bilden! Trots det ovanliga perspektivet så kan man se mycket mellan häst och ryttare, samspelet och hur den med lätthet ändrar sin kropp i avancerade rörelser. Me like this!

2011-01-22 @ 23:56:00
URL: http://emmasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0