One time I looked at the sky, and for a second I thought that I saw you.

Idag åkte jag till Kalmar, lyssnades på min gröna Ipod full laddad med musik som jag tycker är fin. Väl framme mötte jag upp Lisa och sedermera Kajsa och vi planerade den här veckans idrottsuppvärmning. Det blir nog helt okej ska ni se.
Efter att i fyra timmar fixat detta mötte jag upp Anna, vilket var mer än fantastiskt. Vi vandrade omkring utan tanke och hamnade på olika ställen, det var riktigt trevligt. Det pratades om mycket, tack för en fin kväll och eftermiddag Anna! Men nu sitter jag här, lite lätt avdankad och funderar på att sätta mig med mitt täcke och se på I, Robot som ska sändas på TV4 om 8 minuter.. Det låter rätt mysigt, det enda är att de har en reklampaus mitt i. Vilket är mer än irriterande... Men, tills nästa gång. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0