Medan jag tittar på och hoppas, så försvinner du lika fort igen.

Nejmen goddag, som sagt. Varför skrev jag förra inlägget? Ja, man ska alltid avreagera sig själv lite. Bloggen är perfekt (det är mindre perfekt att ni får se mina dåliga sidor...) Men; en positiv sak som hände igår var ju faktiskt spa't! Så fantastiskt, helt jätte underbart. Ska väl förhoppningsvis besökas snart igen (om det nu bara inte hade varit så fruktansvärt dyrt!) Men vad har vi mer gjort idag? Förutom skolan då, så lyckades jag att inte bara äta min egen portion till lunch utan även halva Filles. Snyggt jobbat, jag var extremt hungrig. Åkt fram och tillbaka till Borgholm för sånglektion och, ja. Inte så mycket mer. Nu kommer maten så jag ska snabbt gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0