I'm going hunting..

har länge varit på jakt efter en lite längre svart, transparent skjorta. I lite glansigt material sådär. Är det någon som vet var man kan köpa? (Har letan som en idiot efter den på Monki, är den slut?!) Känner mig helt galen efter att få ha en sån till sommaren.. Lite halvt instucken i de jeansshorts som jag ska köpa.
..
Trixat ihop en liten outfit som jag skulle kunna tänka mig att bära i sommar. Härifrån kommer sakerna;
- Svart skjorta: Monki "Linda" 350:-
- Body: Bikbok "Boob Body" 129:-
- Solglasögon: Ray-Ban "Cats 5000" ca 1100:-
- Jeansshorts: H&M Divided 249:-
- Tygskor: Skopunkten 99:-
- Earcuff: JFR.se "Speecless chain" 195:-
- Elefantring: Cocoo.se 145:-
__
I verkligheten skulle jag ta mina tygskor som är mer orange från Urban Outfitters, ett par "vanliga" solglasögon, vanliga kors i öronen och något provisorisk ring. Men de där shortsen ska jag köpa (har provat dessa..) och en skjorta ska som sagt inhandlas...

Kommentarer
Postat av: karin

Fin blogg du har!

Vad ska du göra imorgon då?

kram

2011-02-22 @ 12:53:19
URL: http://lifeofkee.blogg.se/
Postat av: karin

Sv; Tack, ska nog göra samma sak som dig imorgon! :D

Vad gör du just nu då?

2011-02-22 @ 13:09:54
URL: http://lifeofkee.blogg.se/
Postat av: EMMA

Ååååååh SÅ RÄTT OUTFIT! Love it :D

2011-02-23 @ 00:00:01
URL: http://emmasenkla.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Såg en apsnygg svart transparent på Monki rean 60 kronor :)

2011-03-01 @ 14:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0