livet är faktiskt riktigt bra ibland..

har nog hittat nya favoritplatsen i lägenheten.. Åtminstone under sommarmånaderna. Jag sitter nämligen i mitt rum, i den där lilla utskjutande delen på en byrå som jag lagt ett täcke på. Fönstret är öppet och jag kan höra alla de ljud som hör en småstad till, barn som skrattar, bilar som åker förbi och kompisgäng som pratar. Samtidigt har jag utsikt över hustaken i Kalmar centrum och inte nog med det, jag kan känna att sommaren är påväg. Allt detta samtidigt som jag lyssnar på musik och bara njuter av att leva. Inte blir det sämre av att dagen har varit bra den heller, eller att vi bara har en fysiklektion och lite laboration i högskolans lokaler kvar innan jag går på påsklov. Ibland älskar jag livet, till och med ganska så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0