det finns en..

tjej som tydligen går på Jenny som ska vara extremt lik mig. Senast i torsdags blev jag ihopblandad med henne.. Och jag har kollat upp henne och insett att jo, vi är nog rätt lika. Men samtidigt vill jag inte tro det eftersom jag personligen tycker att ehm ja, det finns ju vackrare människor. Jag vill inte vara elak, men med det dåliga självförtroende man ahr blir det inte direkt bättre av att veta att man är lik henne.. Om hon av någon anledning skulle läsa det här och inse att det avr hon ber jag hundra och åter tusen gånger om ursäkt, inte min mening. Nu tror jag dock inte att detta är någon risk. Men puss på er alla ni ofantligt tusen gånger vackrare människor än mig, ni är bra fina allihopa!<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Amanda <3 Jag måste säga (inte för att vara snäll!) att efter att ha sett henne i verkligheten är ni faktiskt inte särskilt lika. Och glöm inte, att bara för att ni skulle ha några liknande drag betyder det inte att ni ser likadana ut. Du kan vara tusen gånger sötare och trots det vara lik henne. Och det är du.



(Hoppas du inte tog illa upp när jag sa att ni var lika. Jag menar det absolut inte som nåt dålig, och dessutom tycker jag hon var söt. Men som sagt, ni ser inte likadana ut bara för att ni är lika.)



Puss på dig finaste Amandan i världen!

2011-04-26 @ 23:04:34
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0