stefan holm som minister?

Okej. Nu går det för långt här va. Stefan Holm är föredetta höjdhoppare, okej? Mona för guds skull. I alla fall. Sitter för tillfället och är inne på min 8 timme med NkA/BiA arbetet. inte okej, men det börjar ta form. Inte för att jag tror att jag kommer få MVG på det, men med lite tur kanske det blir ett VG. Håll tummarna gott folk! Sitter för övrigt själv i lägenheten just nu, rätt skönt. Är dödstrött. Var ju uppe vid 8 imorse för att åka till domkyrkan och sjunga med Vox Beata. Det var kul, trots att jag kanske inte var så duktig. Canvas tavlan är uppe också, superfiiin! Bild kommer. Jag lovar. Nu funderar jag på att låta arbetet vila till imorgon, då ska biblioteket besökas. Behöver en del böcker för den sista finslipningen. Borde göra tyskaläxan också, sucksuck. VARFÖR valde jag nv? Jo just det ja. Jag är dum. Så var det.

Kommentarer
Postat av: Sofia

nej, utan för att du är supersmart precis som mig och kommer få en mycket ljus framtid. (;

2010-09-13 @ 20:10:17
URL: http://s-off.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0