idag är det måndag, buhääw.

idag kryper jag också ner i min tjocka avslutningströja. Ja. Det är höst ute, då får man göra sånt. Även fast jag känner mig urlöjlig som har den på gymnasiet. Meeen, det är seriöst en urmysig tröja. Det går inte att komma ifrån.

Snart skola då. Har drömy om att jag försov mig på Öland för att jag hade studiedag. Fast studiedagen skulle spenderas på min förra skola. Jag trodde att jag skulle kunna ta bussen 8.15, den missade jag. Så kom jag på att jag ju faktiskt inte behövde vara på skolan förrän 12 så då kunde jag ta bussen 11.15. Sedan inser jag (11.25) att;
1) Det var på CIS jag hade sovmorgon till 12 inte på min gamla skola.
2) Jag hade missat bussen.
Så ja jag hade lite lätt panik där.
Drömde även att jag och mamma var på solsemester någonstans i Andalusien då det helt plötsligt blir översvämning? Översvämningen kommer av en stor val. EN VAL. en Kaskelott val till och med tror jag. Men vi överlever. Och hamnar i ett hus där så småningom drömmen om att komma försent tar över. Herregud. Vad har jag drömt egentligen? Det ska bli skönt med höstlov.

Men som sagt. Snart måndag vilket innebär foto, nka/biA och matte. Tjoho. Kanske får tillbaka matteprovet idag? Hmm, håll tummarna för det och för att det harr gått bra.

UPDATE: Herregud vad jag måste vara trött. Löjligt mycket fel? Det är inte alls SNART måndag det ÄR måndag men det är snart skola däremot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0