Senaste veckorna.

Förlåt. Har inte varit särskilt aktiv här de senaste veckorna, men. Det har varit så oerhört mycket överallt och hela tiden att jag helt enkelt inte hunnit blogga. Och för att vara ärlig kommer det inte direkt att bli bättre de kommande veckorna och månaderna. Visst har jag hört att de skulle vara galet mycket innan studenten, men helt ärligt. Det här är extremt galet mycket. Jag har ingen tiden för någonting och under det kommande påsklovet skall jag plugga, plugga och plugga lite mer. För att försöka nå det där förbannade MVG:t i FysikB. Jag behöver det och SKA få det. Och därav kommer det nog att bli lite dålig uppdatering. Jag ska ju försöka få lite utrymme för mig själv någonstans också.

Så. Vad har jag då gjort sedan den 17 mars då jag publicerade det senaste inlägget? Helt ärligt kan jag inte komma ihåg allt men det finns trots det en del jag kommer ihåg:
- American Evening. Jättefint och jättelyckat. Tror och hoppas jag.
- Premiär av The Host. Jag har väntat i över ett år. Kändes typ helt jätteunderbart att äntligen få se den. Så bra.
- Prov, prov, prov och inlämningar och mer skola. UWÄÄÄUW. Jag vill bli färdig. Och helst igår.

Och visst, nu låter inte det där så mycket men det har det varit. Har ingen aning om hur jag hunnit göra allt det jag ska. Så därför återgår jag nu till fysiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0