Ungefär som en torr öken.

Det susar på bloggen, ja ni vet. Ett sådant där torrt öken susande som ibland kan höras på westernfilmer när huvudkaraktären stiger in i en övergiven by. Ungefär så, eller kanske ganska exakt. Jag har helt enkelt alldeles för mycket att göra, jag är inne i en alldeles för bra period i mitt liv. Vännen min talade om för mig att jag verkade lycklig för ungefär en vecka sedan och ja, lite så är det nog. Därav skriver jag inte så mycket då bloggandet nog till stor del handlar om att skriva av sig (vilket det då nu inte finns så stort behov utav). Däremot försöker jag intensivt (eller inte så intensivt) bli klar med den nya designen, ni vet. Den där som jag tjatat om sedan juli. Den kommer, jag lovar. Men jag har för mycket skolarbete och dessutom för segt nätverk för att kunna arbeta med det under skoldagar. Så, nog för den här gången. Min kropp är så trött att jag redan placerat mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0