He's just not that into you.

You are my exception.
 
Gråter några tårar av lycka. Så vacker film. Så tänkvärd. Så amerikansk. Ja alltså, jag är ju lite av en sucker för amerikanska romantiska komedier á la Ginnifer Goodwin. (Something Borrowed, Valentines day, Love actually, He's just not that into you etc. etc.) Blir så lycklig. Så glad. Så. Ledsen. Undrar när det är min tur och lever så länge via filmerna. För att jag ska få uppleva det på något sätt. Se den om ni, som jag, är lite lätt småförtjusta i välarbetade romantiska komedier. (Inget tonårssnusk här inte). Att skådespelarna passerar revy skadar ju inte heller. (Ben Affleck, Jennifer Aniston, Ginnifer Goodwin, Drew Berrymore, Scarlett Johansen och Bradley Cooper för att nämna några) Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0