sånt där man vill sinnessjukt mycket.

varför heter inte jag idina menzel?
Jag vet att alla mina vänner tycker att jag är halvknäpp. Att jag beter mig konstigt och att jag ändå för det mesta är ganska down to earth. Ni tycker om mig och det är bra. För jag vet att det då inte gör något att jag önskar mig att bli musikaartist så sjukt mycket att det ibland gör ont i kroppen. Att få stå på scen och göra det jag älskar. Jag älskar det. Kan verkligen inte uttrycka det på annat sätt. Önskerollerna? Kristina i Kristina från Duvemåla och Elphaba från Wicked. Att få sjunga Präriens drottning och inte minst Du måste finnas eller att få göra Defying Gravity och For Good. Jag vill vara Idina Menzel så sjukt mycket att jag dör. Jag tror förresten att ni alla vet vem hon är. Inte nog med att hon vunnit priser för bästa huvudroll i Wicked. Hon spelar även Rachel Berrys mamma i Glee.
405881_296458097069124_100001148076741_803577_1712196803_n_large
så jag. ser ni vem som också är i bakgrunden förutom Wicked? Darren Criss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0