dags för ett blogginlägg.

ni vet det där perfekta livet? ja, det var nog det som tog upp all tid.
Eller okej. Jag har inte levt ett perfekt liv, långt ifrån. Men det har varit riktigt bra och jag har vänt på dygnet och jag har heller inte haft tid för bloggen. Så så är det. Datorn är jag knappt på längre pågrund av nya bästa vännen även kallad Claes-Göran. (Eller helt enkelt en fin vit iPhone). All annan tid har jag ägnat åt.. kompisar. I massor. Så idag bestämde jag mig för att ta en ledig dag och bara ta det lugnt, det behöver jag trots allt också med tanke på att jag fått mindre sömn på sportlovet än vad jag får annars. Men det gillar jag. Vad jag har gjort tror jag inte att ni finner så jätteintressant men jag gillar det ändå och tänker därför inte tvinga på er detta. Men nu ska jag nog se på film en timme eller så för sedan ska vi börja riva golv i mitt rum. Skojskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0