Sista rycket

Gör det sista innan skolstarten. Trillar omkring. Gör mest ingenting egentligen. Jag vet inte. Jag gör allt för att göra allt samtidigt som jag gör ingenting alls. I princip. Men dagen har faktiskt innehållit en hel del vettigt, även om ni inte kommer bry er det minsta. Och morgondagen skall kanske inte innehålla så mycket vettigt.. Men däremot en massa trevligt. Som att träffa kompis och sedan fira annan kompis 20-årsdag och sedan tränga in sig på Vallen med ungefär halva Kalmar och därinne dansa tills natten blir ung och njuta av att jag arton och att jag kan göra lite vad jag vill. Tills på Måndag. Då allvaret börjar igen. Men tills dess så är jag så oansvarig som det bara går. Puss och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0