Och med tankar som vandrar åt olika håll.

Mitt huvud fokuserar inte riktigt på det den ska fokusera på för tillfället. Den fokuserar mera på.. Ja, egentligen nonsens. Det är då det är himla skönt att bara krypa upp i en säng och se på en film och känna att jag fortfarande har sommarlov i en och en halv vecka till. Herregud. Vart tog tiden vägen?

Annars spenderar jag väldigt mycket tid med att ta mig fram och tillbaka till Kalmar. Jag har på något sätt insett att det är väldigt skönt att komma till landet och vara här. För jag kan ta det lugnt. Och sedan är det självklart skönt att slippa vara ensam. Jag kanske egentligen inte direkt är så mycket för att prata på kvällen, åtminstone inte om jag är trött. Men det känns annorlunda, åtminstone för mig, att veta att någon annan befinner sig i huset. Att jag slipper vara ensam. Och nu när det går bra att pendla och så.

Men, ett helt meningslöst inlägg om absolut ingenting fick ni där. Förlåt. För att göra det hela lite mindre meningslöst bjuder jag på en bild jag tog för några dagar sedan och talar samtidigt om att jag haft en lång dag inne i Kalmar med fina vänner där vi egentligen mest åkte omkring i en bil och fixade saker. Och sedan träffade jag ju min mentor också, det var fint.

 

Oredigerad och en ganska galen jag. Fast det var kul ändå. Och så kom jag liksom på att jag verkligen behöver en sådan där liten fjärrutlösare. För det hade liksom underlättat en hel del. För nu sprang jag. En massa. Och så var det jobbigt att hitta tillbaka till rätt utgångläge. Fast det var kul ändå. Och jag vill hemskt gärna leka fotograf mer så om någon av er vill bli fotograferad av något så skäl så ställer jag gärna upp. För att det är hemskt, hemskt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0